n0where

יום שישי, 31 באוקטובר 2003 22:41 

עדכונים זה הדבר שלי.

אני שוב מצונן, אבל הפעם אחסוך מכם פוסט בשפה הבצודדת, ואכתוב רגיל. מלבד להתעטשויות אקראיות כמובן. אפצ'י.

אז ירדתי מהתרופות היום, לדלקת אוזן, כן כן אני כולי מחלות ווירוסים, כולירע אמיתי. הכל מרגיש הרבה יותר רגיל פתאום, גם לא כל כך איכפת לי שנגמר הקיץ והחורף ממשמש, אבל אני גם לא מתבכיין שאצלנו באשדוד-סיטי עדיין לא ירד גשם. כן, עדיין לא ירד כאן היורה. תהרגו אותי למה.

נעשיתי קרוב מאוד לשפופרת הפניסטיל ג'ל שלי. אפצ'י. היא עזרה לי בזמנים קשים, ובתמורה אני שומר אותה בטמפרטורת החדר ולוחץ עליה בעדינות, וגם מגלגל לה את הזנב הריק כדי שתראה יפה.
הגעתי למסקנה שפניסטיל מסוגל להיות הפתרון לכמעט כל בעיותיי, ובימים אלו אני -אפצ'י- משרטט מפת דרכים לשלום במזרח התיכון שבמרכזה יחולק פניסטיל לכל הצדדים.

חוץ מזה הסיעה שבחרתי בה למועצת העיר לא עברה את אחוז החסימה וזה די עצוב, אפצ'י במיוחד לעומת מה שהיא היתה פעם. אבל אני שונא כשאנשים אומרים "הצבעתי למפלגה שלא", אפצ'י, "נכנסה, הקול שלי הלך לאיבוד", כי זה כל-כך לא נכון ואין לי כוח להסביר אפילו.
לעומת זאת ראש-העיר שבחרתי נבחר וכל הכבוד לעם שהעדיף ברוב מוחץ את המלך הבלתי מעורער של ממלכת אשדוד המאוחדת - כבוד הוד-רוממותו המלך אינג' צבי אפצ'י צילקר ה-14.

ושאלה לי אליכם, קוראים יקרים - אפצ'י, קורה לכם שמגרד לכם סתם, איפשהו בעור, בלי סיבה או פצע? כן, ברור, לכולם זה קורה. אבל האם קורה לכם שגירוד כזה לא מפסיק אחרי שמגרדים באזור מספיק? אפצ'י?

כאילו, מהפכה?

אפצ'י.

(3 תגובות)

אתמול היה:

  • 00:23 המאבק ממשיך. ביממה האחרונה קיבלתי מחמאות וחיזוקים ממקורביי הרבים, המבטיחים...
7161  &copyleft; חלק מהזכויות שמורות לn0nick.
look closer. ;)
powered by n0nick technologies